Massages

METAMORFOSEMASSAGE

Metamorfosemassage is een zachte massage waarbij aanraking van de reflexzone van de wervelkolom op de voeten, de handen en het hoofd plaats vindt.
Veel mensen hebben kwaliteiten en talenten die ze niet tot uitdrukking brengen, omdat er belemmeringen zijn die dat tegenhouden. Een metamorfosemassage helpt je om in jezelf naar binnen te gaan en daar te ontdekken wat en wie je ten diepste bent.

ATLASMASSAGE

In korte tijd en op een zachte manier van uw hoofdpijn en nek- en schouderklachten af.

Met de atlasmassage worden pijnklachten en beperking in het naar links en rechts kijken in een zeer korte tijd en op een zachte en veilige manier verholpen. Deze techniek wordt zonder kraken toegepast en is daardoor pijnloos. De massage duurt 10 minuten.

Bij extreme nek- en schouderklachten of hoofdpijn is het  raadzaam om de Atlasmassage 3 keer  in 1 week toe te passen.

HOOFDPIJNMASSAGE

De massage voor hoofdpijn patienten.
Ruim 2 miljoen Nederlanders lijden aan een vorm van hoofdpijn. Voor veel mensen zorgt hoofdpijn ervoor dat ze niet goed meer kunnen functioneren in het dagelijks leven.
Twintig procent van de Nederlanders, dat is een op de vijf, heeft minimaal een dag in de week hoofdpijn.

Twee procent van alle Nederlanders, dat zijn er ongeveer 320.000, heeft hoofdpijn als gevolg van te veel pijnstillers of te veel cafeine.
We kennen diverse vormen hoofdpijn zoals:

Migraine
Spanningshoofdpijn
Clusterhoofdpijn
Medicatie afhankelijke hoofdpijn
Chronische dagelijkse hoofdpijn
Migraine bij kinderen

KLASSIEKE MASSAGE

Massage is goed voor je gezondheid en ontspannend voor lichaam en geest.
Het masseren ontspant de spieren en gewrichten, bevordert de bloedsomloop, brengt het zenuwstelsel tot rust, is goed voor je spijsvertering en vermindert het aantal stresshormonen in je lichaam.
Ook kan een massage pijn verlichten en je mentaal alerter maken.